Een overzicht van mijn diensten

Verzorgen van de boekhouding

Elke ondernemer is verplicht om voor de belastingdienst een boekhouding bij te houden. In deze boekhouding dienen alle belangrijke gegevens over de inkomsten en uitgaven van het bedrijf vastgelegd te zijn. Aan deze boekhouding zijn strikte regels verbonden, en hierdoor is het bijhouden van een boekhouding een tijdrovende klus. Deze tijd kunt u als ondernemer beter in ondernemen steken!

Ik geef u de mogelijkheid om uzelf volledig te focussen op uw onderneming. Laat mij uw boekhouding uit handen nemen. U levert bewijsstukken (facturen, bonnetjes etc.) van uw inkomsten en uitgaven aan, en ik verwerk deze voor u in de boekhouding. 

BTW aangifte per kwartaal

Een juiste boekhouding geeft de informatie die nodig is voor het doen van uw BTW aangifte. Vanuit de boekhouding worden de juiste bedragen uitgerekend die u als ondernemer dient op te geven aan de belastingdienst. Dit is belangrijk, gezien hierdoor de door u te betalen (of ontvangen) belasting wordt berekend. Doordat ik de boekhouding op me neem hoeft u zich geen zorgen te maken over de deadline voor het doen van aangifte en of deze wel juist is. Wist u dat als u te laat aangifte doet, u een boete riskeert? Ik hou de termijnen voor u in de gaten en ik attendeer u op het op tijd aanleveren van de gegevens.

Bij het doen van uw aangifte houden wij rekening met eventuele voordelen die u als ondermer kunt hebben, zoals bijvoorbeeld de Kleine Ondernemers Regeling (KOR), zelfstandigenaftrek of startersaftrek.

Balans/Winst & verliesrekening

Vanuit de boekhouding krijgt u inzicht in de financiele situatie van uw onderneming op dat moment. Dit middels de balans en de winst & verliesrekening.

Een balans geeft een goed overzicht van het vermogen van een onderneming. Hierop ziet u wat u aan vermogen heeft, wat uw schulden en uitstaande betalingen zijn, wat uw inventaris waard is, etc.

De winst & verliesrekening geeft een overzicht van de kosten en opbrengsten over een bepaalde periode. 

Onbeperkt vragen stellen

U kunt zoveel u wilt en op welke wijze dan ook contact opnemen om uw vragen te stellen. Hierdoor is contact laagdrempelig en blijft u niet met vragen zitten. 

Jaarrekening

Vanuit uw boekhouding, de balans en de winst & verliesrekening wordt een rapportage opgemaakt waarin een financieel overzicht van uw onderneming getoond wordt, oftewel de jaarrekening. Deze jaarrekening kan gebruikt worden voor het afsluiten van een hypotheek of bijvoorbeeld andere (bedrijfs)leningen. Een jaarrekening is voor de ZZP’er niet verplicht door de belastingdienst. Het geeft u echter wel een goed inzicht in de financiele gezondheid van uw onderneming.

De kosten van een jaarreking zijn:

Pakket           Prijs
ZZP plus         Inbegrepen in pakket
ZZP basis       €495
Geen               Prijs op afspraak

Prijs is exclusief BTW

Facturatie

Ik bied u ook de mogelijkheid om uw facturatie uit handen te nemen. Ik maak de facturen voor u op en verstuur deze naar uw klanten. Hieronder vallen ook eventuele herinneringen en aanmaningen.

De kosten van facturatie zijn:

Pakket           Prijs 
ZZP Plus:         €2.50
ZZP Basis:       €5.00 
Geen pakket:  €7.50

Deze prijzen zijn per factuur, exclusief BTW.


Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact met mij op!

Telefoon

06 2931 9995

Whatsapp

06 2931 9995

Bedrijfsgegevens

Administratiekantoor Jahnke
Hogehoek 6
5441 XE Oeffelt

KvK: 65972163
BTW: NL200263298B01

Contact

Telefoon: 06 2931 9995
E-mail: info@administratiekantoor-jahnke.nl